HUYGENS

Buscador
X
El teu carret

Carret buit

 

 

La innovación en la docencia del Derecho a través del uso de las TIC

La innovación en la docencia del Derecho a través del uso de las TIC

Agustí Cerrillo i Martínez
Ana María Delgado García

+ Veure més

Paul Maharg, Antoni Carreras Casanovas, Amable Corcuera Torres, Nicoleta Duta, Ana María Lópaz Pérez, Salvador Gutiérrez Gutiérrez, Fernando Melgosa Rodríguez, Marta Pérez Ruiz, Helena Nadal Sánchez,

Col·lecció:
02. Lex
Mides:
17x24
Pàginas:
296 Pàginas
Idioma:
Castellà, Anglès
Enquadernació:
Rústica
ISBN:
978-84-939245-9-1
Preu (IVA inclòs):
Llibre : 35€
L'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació en l'ensenyament universitari, igual que en altres àmbits, suposa nous reptes i oportunitats en la transmissió del coneixement, incidint especialment en els mètodes i processos d'aprenentatge. Sens dubte, les TIC constitueixen un instrument facilitador del canvi en tant que permeten l'accés a tot tipus d'informació actualitzada, possibiliten el procés i emmagatzematge de dades de forma immediata i, finalment, constitueixen canals de comunicació ràpida per difondre o intercanviar informació o per contactar amb persones o institucions. En definitiva, les TIC incideixen de manera positiva en la permanent actualització de coneixements i el seu domini durant la formació universitària esdevé un valor afegit a l'hora de incorporar-se al mercat de treball.

La III Jornada sobre Docència del Dret i tecnologies de la informació i la comunicació, celebrada a Barcelona, el 8 de juny de 2012, novament ha despertat l'interès de nombrosos professors de diferents Facultats de Dret d'universitats espanyoles, alguns dels quals han decidit compartir les seves experiències i bones pràctiques en aquest àmbit.

La present obra reuneix totes les comunicacions acceptades en aquesta Jornada, juntament amb la ponència inaugural a càrrec de Paul Anthony Maharg, professor de Dret de la Northumbria Law School, sobre la avaluació de la professionalitat jurídica per mitjà de simulacions. Aquestes comunicacions s'agrupen al voltant dels tres eixos temàtics de la jornada: planificació, avaluació i eines de treball col·laboratiu, que són tres dels principals elements docents en els que les TIC tenen repercussió.

Agustí Cerrillo i Martínez Ana María Delgado García Coordinadors Autors Paul Maharg, Antoni Carreras Casanovas, Amable Corcuera Torres, Nicoleta Duta, Ana María Lópaz Pérez, Salvador Gutiérrez Gutiérrez, Fernando Melgosa Rodríguez, Marta Pérez Ruiz, Helena Nadal Sánchez, Nuria Belloso Martín, Angel Urquizu Cavallé, Ana María Roncal Oloriz, Manuel José Vial Dumas, Ismael Peña López, Marc Vilalta Reixach, Montserrat Casanellas Chuecos, Marina Solé Català, Fernando Díez Estella, Isabel Victoria Lucena Cid, Ignasi Beltrán de Heredia Ruiz, Rafael Oliver Cuello, Irene Rovira Ferrer, Aura Esther Vilalta, Icíar Alzaga Ruiz, Antonia Anguita Morera, Esther Carrizosa Prieto, José Ignacio Gallardo Ballestero, Ana Giménez Costa, Diana Marín Consarnau, Antonio Legerén Molina, Nuria Magaldi Mendaña, Antonio Bueno Armijo
 
Altres llibres relacionats
Retos y oportunidades del entretenimiento en línea
Ampliar

Retos y oportunidades del entretenimiento en línea

Agustí Cerrillo i Martínez (coord.)

Neutralidad en la red y otros retos para el futuro de internet
Ampliar

Neutralidad en la red y otros retos para el futuro de internet

Agustí Cerrillo-i-Martínez

Buenas prácticas docentes en el uso de las TIC en el ámbito del Derecho
Ampliar

Buenas prácticas docentes en el uso de las TIC en el ámbito del Derecho

Agustí Cerrillo i Martínez

Docencia del Derecho y tecnologías de la información y la comunicación
Ampliar

Docencia del Derecho y tecnologías de la información y la comunicación

Agustí Cerrillo Martínez

Las TIC al servicio de la docencia del Derecho en el marco del EEES
Ampliar

Las TIC al servicio de la docencia del Derecho en el marco del EEES

Agustí Cerrillo Martínez

 
 
 
Mapa

En Huygens Editorial
C/ Pàdua, 20, bajo 1 - 08023 Barcelona